Otázky a odpovědi
Jak dlouho trvá doprava zboží?
V rámci ČR dostanete zboží obvykle do 3-4 pracovních dnů.
Jak postupovat při reklamaci nebo výměně?
Pokud chcete zboží vrátit nebo vyměnit. Pošlete nám je zpět na adresu:
Goodlift, s.r.o.
Osvalda Polívky 2454
Nymburk 288 02
Ke zboží přiložte kopii faktury, na kterou rukou napište, zda požadujete vrácení peněz (+číslo bank.účtu) resp. velikost za jakou chcete produkt vyměnit.
Pozn.: Rozbalené ponožky a podkolenky z hygienických důvodů nelze měnit.
Kdy a kde si mohu zboží vyzvednout, pokud jsem zvolil/a osobní odběr?
Zboží je vydáváno v Nymburce. Vždy je nutné si předem domluvit na tel. 728 655 845 na přesný termín.